Teksten laten herschrijven

Zweten boven je toetsenbord, voor een matig resultaat? Nergens voor nodig! Je teksten laten herschrijven door mij is als de Madame Jeanette op je tekstuele taart. Een pittige smaakmaker.

Daarna ben jij apetrots op je verhaal – en helpt je tekst jou je doelen te bereiken. Meer klanten, bijvoorbeeld.

Klanten met een sprenkeltje pit

Waarom je teksten laten herschrijven door mij?

Meer tijd:

Uren ploeteren aan teksten die even smaakvol zijn als een bak Brinta? Je hebt wel iets beters te doen. Tijd is geld, snoes.

Lekker ranken:

Door SEO toe te passen op je verhaal, komt het hoger in de zoekresultaten van Google. Work it, baby!

Meer conversie:

Spicy copy smaakt gewoon lekkerder. Een tekst die klopt en prikkelt blijft hangen, overtuigt en maakt klanten van jouw lezers.

Profi uitstraling:

Zijn je teksten foutloos en lekker leesbaar, dan voel je je zo stoer als Batman. Want zelfs een blinde vleermuis ziet dat jij een professional bent.

Wat ik voor je fiks

SEO-proof herschrijven

Heb je webteksten, blogs, nieuwsartikelen of productteksten die een zetje van de zoekmachines nodig hebben? Gewapend met een zoekwoordenonderzoek geef ik ze de nodige aanpassingen, zodat jouw ideale klanten je sneller online vinden. Mis je richting? Dan voorzie ik je meteen van strategisch advies.

Redigeren

Een overtuigende tekst is beeldend, prikkelend, compact en kraakhelder. Zo raak je je doelgroep recht in hun hart én onderbuik. Heb je een persbericht, blog, brochure of andere tekst die niet lekker uit de verf komt? Laat mij het beste uit je woorden halen.

In 5 stappen naar spicy copy

1. Vrijblijvende kennismaking

Klikt het? Yeah baby! Je krijgt een voorstel van me, en na jouw akkoord gaan we samen knallen.

2. Research

Ik neem je tekst door en stel je rake vragen over je doel en doelgroep. Zo leer ik jou, je doelgroep en je aanbod goed kennen.

3. Herschrijftijd!

Ik lever de eerste versie van je teksten aan als Google Doc-document, mét opmerkingen in de kantlijn die mijn keuzes verklaren.

4. Feedbackronde

Je krijgt één feedbackronde, dat houdt de boel scherp en snel. Je feedback voeg je toe als opmerkingen in de kantlijn van het document.

5. All done

Ik verwerk je feedback en lever de definitieve versie op. Als Google Doc, of - in overleg - in een andere vorm. All done, en dat in meestal minder dan 1 week tijd.

freelance SEO-copywriter

Mij bellen als

Mij niet bellen als

Teksten laten herschrijven door mij ziet er zó uit

Gepeperde meningen

Jaja, kost dat? »

Deze tarieven zijn allemaal exclusief 21% btw. Heb je liever een persoonlijke projectprijs? Dan spreken we die af in een deftige offerte. Of je nu gaat voor SEO-proof herschrijven of het redigeren van jouw webteksten, blog, flyer, persbericht, of andere stroeve teksten: jij weet precies wat je investering is. Voelt goed, slaapt beter.

Jaja, kost dat?

»

€280

Zoekwoordenonderzoek

Zoekwoorden-onderzoek

€80
per uur

SEO-proof herschrijven

€80
per uur

Redigeren

5-page website: vanaf €1300;

  • Home-Over-Diensten verzamelpagina-Contact-Blog verzamelpagina
  • Geen zoekwoordenonderzoek, wél metadata
  • Diepte-interview en research
  • Oplevering in Google Doc
  • 1 feedbackronde

v.a.
€1300

Neem contact op

Snak je naar pit in je teksten? Laat je horen! Via een mail of vrijblijvende videocall vertel ik je graag wat ik voor je kan doen.

Liever live kennismaken? Dan ben je welkom voor een kop verse gemberthee met een koekie in mijn favoriete Nijmeegse kroeg. Of een speciaalbiertje met bitterballen. Mmm, bitterballen.

Veelgestelde vragen

Waarom zou ik mijn teksten laten herschrijven door een freelance copywriter?

Je teksten laten herschrijven door een copywriter? Ja man. Dan worden jouw woorden herschreven op een toon die past bij jou en je doelgroep. Een rode draad, een strakke structuur, lekkere leesbaarheid: het zit er allemaal in. Zónder taalfoutjes, mét pit. Weg met uren ploeteren op flauwe teksten: een ondernemer die durft op te vallen besteedt zijn teksten uit voor maximaal effect! En, extra mooi: je haakt een freelance copywriter aan wanneer je d’r nodig hebt. En zij (lees: ik) een gaatje in haar agenda heeft, natuurlijk. 😉

Goeie vraag! Ik let op de volgende punten: – onnodige verleden tijd – een duidelijke rode draad – helder taalgebruik – taalfouten – onnodige herhalingen – een sterke opening en opbouw – consistentie met jouw merkverhaal. Dat betekent ook schrappen in je tekst. Dat doet misschien even au – maar het is voor je eigen bestwil, moppie. Tot slot zorg ik ervoor dat jouw verhaal tot leven komt. Plaatjes schilderen met woorden, zodat je lezers jou én zichzelf herkennen. Ik doe niets liever!

Een zoekwoordenonderzoek laat zien welke termen jouw (wens)klanten bij de zoekbalken intikken, op zoek naar informatie, diensten of producten. Om het beste resultaat te behalen, vergelijk ik jouw website met 2 websites van je meest geduchte concurrenten. Welke kansen op vindbaarheid laten zij liggen, waar jij mee aan de haal kunt? De zoekwoorden met de minste concurrentie en het grootste zoekvolume per onderwerp, product of dienst komen in een keurig rapport. Zo weet je precies welke termen jou laten stijgen in de zoekresultaten, en waar je ze moet inzetten. Op salespagina’s en blogs, bijvoorbeeld.

Welke niet, is een betere vraag. Ja, ik ben gespecialiseerd in biotechniek, KOAG/KAG en horror. Maar omdat ik rete-empathisch en vreselijk nieuwsgierig ben, kan ik met veel onderwerpen uit de voeten. Hoe enthousiaster jij bent, hoe enthousiaster ík word!

Het maakt me geen flaus aus of je ZZP’er, MKB’er of marketingmanager van een multinational bent. Maak jij of je onderneming de wereld een beetje mooier met je dienst, product of ander aanbod? Talk to me, baby.

Meestal ben ik jouw tekstschrijver op afstand, ja. Mijn klanten zitten namelijk verspreid van Alkmaar tot Roermond, terwijl mijn kantoor in het immer spicy Nijmegen staat. Maarrrr. Wil je me graag eens in het echt ontmoeten, live brainstormen, of me voor de gezelligheid een dagje in jouw kantoor planten? Dan tuf ik zo naar je toe in de Ginger-mobiel. Hou er wel rekening mee dat ik mijn reistijd in rekening breng. Hierover lees je meer in mijn algemene voorwaarden.

Mja mnee. SEO-copywriting is een vak apart. Het is een combinatie van commercieel schrijven, zoekmachineoptimalisatie, storytelling, taalkunde en meedogenloze redactie. Met een freelance copywriter die SEO snapt, wordt jouw verhaal zó herschreven dat het activeert, lekker leest, vindbaar is en klopt. Als een bus, een zwerende vinger, whatever. Zelluf proberen? Doen! Zo niet, dan help ik je met (Google)liefde.

error: kijken, kijken niet kopiëren, snoes! ;)